2014/03/06

Natura Shop - kosmetyki rosyjskie - zakupy online.

Dzisiaj odebrałam przesyłkę od sklepu Natura Shop.

Zakupiłam cztery produkty, są to kosmetyki rosyjskie:
1. Pervoe Roshenje, Bajkal Herbals, odżywka regenerująca do włosów zniszczonych i łamliwych.
2. Pervoe Roshenje, Bajkal Herbals, odżywka "objętość i siła" do włosów cienkich i delikatnych.
3.Pervoe Roshenje, Bajkal Herbals, krem na dzień do cery suchej wrażliwej.
4. Fitokosmetik, glinka biała anapska z jonami srebra.



Poza zawartością, czyli tym co zamówiłam, chciałabym jeszcze zwrócić uwagę na inne szczegóły. List polecony ekonomiczny, ale raczej większość z nas nazwałaby to paczką, prawda?


Tak czy siak, teraz trzeba to odpakować. No i się zaczęło... Odwinęłam jakieś 4-5 warstw taśmy pakowej. To była jakaś masakra. Odklejam i odklejam, a tu nadal wszędzie taśma. I kiedy już dotarłam do kartonu, wyjęłam kosmetyki, również mocno zabezpieczone taśmą, aż nazbyt. Taśma była z każdej strony, serio. Samo odpakowanie tego wszystkiego zajęło mi jakieś 20 minut! No i o co mi tak właściwie chodzi, nie? No więc, zapewne większość z was po prostu wzięłabym nożyczki, nóż, cokolwiek i szybko przedarła te "dodatki" i wrzuciła do śmietnika. Ale ja segreguję wszystkie odpady, dlatego aby oddzielić karton i folie od taśmy musiałam ją po prostu oderwać w całości. Co nie zmienia faktu, że osoba, która pakuje zamówienia w Natura Shop mogłaby "wrzucić na luz" z tymi zabezpieczeniami. Bo abstrahując od mojego zużytego czasu, to pakowanie tego przy użyciu tylu materiałów jest po prostu nieekologiczne i nie pasuje do nazwy sklepu, który się do natury odwołuje.

I na koniec mały apel do każdej osoby, która to czyta: Używajcie mniej syfiastych materiałów, kiedy cokolwiek pakujecie. Używajcie opakowań, kopert, folii bąbelkowych kilka razy, jeśli nadają się do ponownego użycia. Jeśli nie to po prostu je wyrzućcie, ale do odpowiedniego pojemnika - papier lub plastik. To tak niewiele nas kosztuje, a wiele zmienia, naprawdę.
Bądźmy bardziej eko! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz